Tuesday, 2 April 2013

KOnVoi...


Assalamualaikum....(^_^)

Sekian lama perut nie tak makan nasi putih... nampaknya... rezeki 1 april 2013.. kawan2 sekelas ajak datang ke rumah untuk makan2... kalau duduk di U.. perut nie langsung tak ada selera nak makan nasi... yg boleh masuk hanya BIHUN TOMYAM sahaja... hari2 tempah makan tu jer (bosan pun ada)... untuk pergi ke rumah SIRONA dan NUYU kami konvoi 3 kereta... kami gerak dalam jam 8.30 pagi...kawan2 yang follow semua 15 orang... Lets go....



Perjalanan kami memcecah lebih kurang 1 jam setengah untuk kerumah SIRONA... dalam perjalanan macam2 ragam kawan2 nei... kami singgah sebentar ke kedai buah tepi jalan untuk nak beli buah tangan....(mesti beli tau kalu nak pergi rumah orang) tanda kita berbudi bahasa....



Tak kesah lah mahal ke murah ke buah tangan yang kita beli... asal kan dari sumber yang halal dan niat yang ikhlas...

Tiba di rumah Sirona kami bersalam salaman dan terus ke dapur untuk tolong2 siapkan makan tengahhari...(lapar kot..). Banyak lauk yang mak sirona masak untuk kami.... sedap2 pulak tu...TERIMA KASIH SIRONA...:)






Tengok kawan2 makan...Allah.. selera sungguh... Muka2 kelaparan perpancar...hehheheeh



Selepas siap makan2... kami pun bergerak untuk pulang...coz destinasi seterusnya ke rumah NUYU... sebelum balik... kami buat macam cerita jalan2 cari makan...AMBIL GAMBAR DENGAN TUAN RUMAH dulu...buat kenang kenangan....


Bye2....Kami bergerak pulang...



Posing Free dalam otw balik...





Alhamdulillah.... Selesai Konvoi kami....

-WSLM-

No comments:

Post a Comment