Wednesday, 3 April 2013

Terima Kasih...


Assalamualaikum (^_^)

Kau ada dikala ku suka
Dikala ku duka
setiap tangisan dan juga ketawa
Kau ada dikala ku perlu
setia menemaniku
Pegang erat tanganku bila aku jatuh

Kau lah yang selalu
Selalu menemaniku
Mendengar kisah pahit manis
Hidup ku

Kau lah yang di situ
Setia menunggu ku
Kau lah yang satu
Menjadi sahabatku

Lagu SAHABAT frm Najwa Latif.. sedap sangat kalu kita hayati betul2... rasa nak menangis pun ada...HUHUHUHUU...kalu ada yang tak pernah dengar mai2 kita bukak you tube sekarang
( http://www.youtube.com/watch?v=ya3b7_1Kz8Q)

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
Allah berfirman,

إِنَّمَا الْمُؤْمِنُونَ إِخْوَةٌ فَأَصْلِحُوا بَيْنَ أَخَوَيْكُمْ وَاتَّقُوا اللَّهَ لَعَلَّكُمْ تُرْحَمُونَ
Orang-orang beriman itu sesungguhnya bersaudara. Sebab itu damaikanlah (perbaikilah hubungan) antara kedua saudaramu itu dan takutlah terhadap Allah, supaya kamu mendapat rahmat.
 (Al Hujurat: 10)


Hari ini tak mau banyak cakap... tak mau banyak taip2... tapi hari ini just... nak gi tau kat sahabat2... terima kasih atas hadiah2 yang kome bagi.... dan terima kasih juga pada2 sahabat yang lain...hehhehe...

 From Sahabat2 Digree

 From Jah Comel Aqsa

 From Saripah Dakwah

 From Ainatul Aqsa

 From akq2 Digree kwn Angah

 From Fadhil Aqsa(Ex-Bendahari)

 From Dayah Cute Aqsa

 From Atikah Dakwah


 From Asqa 

From Leha Dakwah

Sebenarnya banyak lagi hadiah2 dari kawan2.. tapi malas nak letak... ini bukan bermakna sy tak hargai tau... hargai sangat2... kepada kawan2 yang lain... maaf kadang2 tak sempat nak balas hadiah2 korang... dah habis sem nie... Duit poket dah nyawa2 ikan dah... kalu ada yang nak belanjakan...SANGAT2 di PERSILAKAN... please PM kat my fb ye... (Siapalah nak taja kan...bukan anak raja pun..bukan permaisuri pun)...berangan lebih....

HUHUHUU.....Jap3...Sebelum tu nak kongsi Perkataan "KAWAN" dalam bahasa lain, sekadar ilmu yang boleh masuk di hujung2 @ di celah2 otak kita nie..:

1) 朋友 (Péngyǒu)
2) Kaibigan ( filipino)
3) Ami ( French)
4) दोस्त (Dōsta)
5) 友人 (Yūjin) (Jepun)
6) 친구 (chingu)
7) เพื่อน (Pheụ̄̀xn)

Ok... practice dekat kawan2 ye....  

-WSLM-

2 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Semoga ukhwah berkekalan kerana Allah sahabat..

    ReplyDelete