Saturday, 30 March 2013

Selamat Tinggal...

 ASSALAMUALAIKUM....

Bercakap tentang Perpisahan memang menyakitkan hati dan jiwa lara nie... tapi bak kata orang2
" Setiap pertemuaan Pasti ada Perpisahan"..... Malam semalam hari terakhir sy dan roomate makan bersama.... selama 2 sem kami bersama... akhirnya 28/3/2013 tibalah hari the end of Sweet Roomate.

Selepas habis last paper 28hb hari tu... malam tu juga sy dan roomate pergi makan bersama2. Seronok sangat.... macam2 yang kami makan.... walaupun badan kecil tapi makan banyak sangat... sedih kot.... tak sangka akhirnya kami perpisah juga.... tak tahu lah... bila lagi kami dapat berjumpa....( Ya Allah ... lindungilah Roomateku.Amin3)


ABC Special tak mahal pun just Rm 2.50(sy minum)

Nie ice blended coco Rm rak tau la...(Roomate minum)

Macam2 kami makan.... kalu nak tunjuk semua gambar makanan... dah mcam jadi cerita jalan2 cari makan la pulak... Walau macam man pun.... SAYANG ROOMATE KU..... I LOVE U..

Dalam OTW nak balik u... tibe2 kami nampak bulan yang sangat cantik.... BULAN PENUH... 

 Cantik kan... 

Minta maaf atas silapku... walaupun kita jauh dimata... tetapi kita tetap dihati...

-WSLM_

1 comment: